Звіт №1

Розпізнання тексту за допомогою  OSR-програм. Переклад тексту. Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів.

На занятті №1 я:

  • дізналася про існування програм для розпізнання символів, зокркма такої програми як FineReader;
  • зрозуміла, що редагування і форматування документів потребує значних зусиль і навиків роботи;
  • навчилась перекладати текст за допомогою онлайн-перекладача Google, а також з допомогою ProLing Office.

Найбільшим моїм успіхом у виконанні даного завдання було редагування і форматування документу так як я займалася цим раніше, а також переклад тексту з російської мови на українську.

Найбільші труднощі виникали при роботі з програмою FineReader (при передачі тексту в Microsoft Word) так як до цього я не працювала з подібними програмами.

На цьому занятті я вдосконалила свої навики роботи з Microsoft Office, ознайомилась з перекладачем тексту ProLing Office.

В цілому результатом своєї роботи я задоволена, але при можливості я б детальніше попрацювала над граматичними помилками в тексті.

На даному занятті мене найбільше здивувало те, що програма FineReader є досить легкою у використанні і з її допомогою можна перетворювати різні типи документів (наприклад, паперові документи, фотографії текстів, отримані за допомогою цифрової фотокамери) в редагований вигляд не докладаючи значних зусиль.

Я вважаю, що мені потрібно вдосконалювати навики і вміння роботи з програмою FineReader і іншими подібними програмами.

Як і у звичайної студентки на початку практичної роботи моєю метою було повне виконання поставленого завдання і як я вважаю я досягла цієї мети.

Добавить комментарий

