Звіт №2

Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахунків. Надбудова «Пошук рішення». Графічне представлення інформації: побудова діаграм, гістограм. Підготовка і друкування документів Microsoft Excel 2010.

На занятті №2 я:

  • дізналася про такі можливості  програми Microsoft Excel2010, як розв’язання транспортної і інших задач за допомогою надбудови «Пошук рішення»
  • зрозуміла, що без попереднього ознайомлення з надбудовою «Пошук рішення» працювати в Excel дуже складно і робота над неважкими завданнями займає велику кількість часу
  • навчилась раціональних прийомів і методів роботи з табличним процесором Microsoft Excel

Найбільшим моїм успіхом у виконанні даного завдання була побудова моделі задачі (побудова вихідної і результативної таблиць, розрахунок сумарних величин) і встановлення надбудови «Пошук рішення».

Найбільші труднощі виникали при побудові формул обмежень транспортної задачі.

На цьому занятті я вдосконалила свої навики роботи з Microsoft Excel, а також поглибила свої знання стосовно надбудов, зокрема надбудови «Пошук рішення».

В цілому результатом своєї роботи я задоволена, але при можливості я б детальніше попрацювала над виглядом діаграм.

На даному занятті мене здивувало те, що рішення Транспортної задачі при досягнені певних навиків роботи в Excel займає набагато менше часу ніж при рішенні цієї задачі за допомогою математичних розрахунків самостійно.

Я вважаю, що мені потрібно вдосконалювати навики і вміння роботи з Excel щоб в подальшомубільш професійно і якісно працювати з Excel.

Як і у звичайної студентки на початку практичної роботи моєю метою було повне виконання поставленого завдання і як я вважаю я досягла цієї мети.

Добавить комментарий

