Звіт №3-4

Розробка моделі та створення бази данних Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів. Робота з обєктами БД. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access.

На занятті №3 я:

  • дізналася про те що база данних дає можливість опрацьовувати і в певному вигляді упорядковувати великі об ’єми інформації (списки працівників підприємства, їхні особисті данні — табельний номер, ПІП, спеціальність, дата народження, спеціальність по диплому і інше);
  • зрозуміла, що перед тим як створювати базу данних потрібно чітко визначити сферу застосування інформації бази данних,  в яких розмірах вона повинна подаватись та інше;
  • навчилась раціональних прийомів і методів роботи з базами данних Access

Найбільшим моїм успіхом була побудова структурно-логічної схеми бази данних СВК «Передовик», а також створення Таблиць-довідників і форм.

Найбільші труднощі виникали при створенні запитів (зокрема, під час вказання умов відбору).

На цьому занятті я вдосконалила свої навики роботи з базами данних, а також поглибила свої знання стосовно створення запитів і експортування данних з бази данних в Microsoft Excel.

Дана практична робота стала корисною для мене, адже я зрозуміла як і в якій послідовності створюються бази данних. Це буде корисним в моїй подальшій професійній діяльності.

Я вважаю, що мені потрібно потренуватись у створенні запитів в базі данних , адже, на мою думку, я не до кінця засвоїла послідовність їх створення.

Як і у звичайної студентки на початку практичної роботи моєю метою було повне виконання поставленого завдання і як я вважаю я досягла цієї мети.

Добавить комментарий

